מארגן הפגנת הימין: "מתגלית אמת קשה מנשוא"

אסתי פלד 4 Comment on מארגן הפגנת הימין: "מתגלית אמת קשה מנשוא"

פעיל הליכוד עו"ד אביחי בוארון מראשי מארגני הפגנת הימין הערב בראיון ל'הפוך על הפוך' עם הרב משה בן לולו: "יום קשה. מתגלית אמת קשה מנשוא אנחנו במחנה הלאומי-יהודי, ניצחנו את הבחירות ועדיין נחשבים לסוג ב. יהודי בארץ ישראל לא יכול לסבול את זה. ברמה הטכנית, מחנה השמאל שפך כ-200 מיליון על ההפגנה, לא כולל פרסום בעיתונות. אנחנו לא הגענו לאחוז מזה"

אביחי בוארון צילום: הדס פרוש, פלאש 90
21:09
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: חמאס מפרסם סרטון של שניים מהחטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחד ממארגני הפגנת הימין, פעיל הליכוד עו"ד אביחי בוארון בראיון לרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך": "יום קשה. מתגלית אמת קשה מנשוא אנחנו במחנה הלאומי-יהודי, ניצחנו את הבחירות ועדיין נחשבים לסוג ב. יהודי בארץ ישראל לא יכול לסבול את זה. אנחנו בסך הכל רוצים לשנות משהו טכני בוועדה לבחירת שופטים. בא מיעוט צווחני ואלים, ומטיל את אימתו על מנהיגי הימין, ואנחנו לא מוכנים לעבור על זה בשתיקה"

"ברמה הטכנית, מחנה השמאל שפך כ-200 מיליון על ההפגנה, לא כולל פרסום בעיתונות. אנחנו לא הגענו לאחוז מזה. סמכנו על זה שהנציגים שלנו בשלטון, אנחנו עדיין בעדם, אבל אם ההחלטה לא תעבור, כבר לא משנה אם ננצח בבחירות. לא שמעתי את ראש הממשלה אומר על ביטול הרפורמה, כי זה תלוי על בלימה. הקב"ה מסתכל עלינו ואומר 'עד כמה הבנים שלי עובדים למען מדינה יהודית'. אנחנו צריכים לחזק את מנהיגי ישראל. אני קורא למאזינים לעלות לעיר הקודש בשעה 18:00 ברחבה מתחת בית המשפט העליון ומול הכנסת".

האזינו לראיון



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    לא נבוא. כל החוקים זה כסף ללא הגבלה לנתניהו וחוק לאשר לדרעי מורשע להיות שר . הפילו חוק להגן על הציבור מאלימים. צריך מנהיג חדש נקי כפיים. עד אז נשארים בבית

  2. 3

    הפיכה פרסונלית להכתיר את קיסר "המקופחים " מוזר לי שאנשים מנציחים ב121 קיפוח כשכל האפשרויות פתוחות לפניך ולקבע בערות בשם דת …אם זו ההפיכה שרוצה העם ….חבל

  3. 2

    ניצחתם בבחירות משום שביבי מכר
    את המדינה בשוחד בחירות, שקרים וקומבינות , אין
    זכות הצבעה לציבור שלא תורם לכלכלה,לצבא.
    גם רצחתם גם ירשתם

  4. 1

    גם רצחתם ,גם ירשתם . ציבור שלא תורם
    לכלכלה, לביטחון אינו ראשי לקבוע את אורך
    חיינו. הונאת בחירות , שקרים ושוחד שעשקתם
    את העבריין נתניהו בכדי לחלץ אותו. אנכם צדיקים
    אתם בעיקר רודפי שלמונים